Vodenje informativnih sestankov
Zaposleni v podjetju med seboj seveda vsak dan veliko komunicirajo. Če si vodja želi zagotoviti razumevanje, sodelovanje in podporo svojih sodelavcev, se mora z njimi pogovarjati. Poleg neformalne komunikacije, reševanja trenutnih težav in sprotnega obveščanja o stvareh, so ravno informativni sestanki tisti, ki nam omogočajo, da sistematično pregledamo kaj se je dogajalo v prejšnjem obdobju in kakšne pomembne naloge nas čakajo v prihodnje. S pomočjo delavnice boste spoznali, kako lahko izboljšate že obstoječe informativne sestanke ali pa jih vpeljete na novo.
Namen:
Seminar je namenjen tistim, ki so v podjetjih odgovorni za vodenje sestankov. V veliko pomoč pa je lahko vsem zaposlenim, saj jim pridobljeno znanje omogoča, da lahko postavijo jasne in konkretne zahteve za bolj učinkovito sestankovanje.
Cilji:
Omogočiti udeležencem da:
- Razumejo vsebino, pomen in smisel kratkih informativnih sestankov
- Upoštevajo pri svojem delu pomen sprotnega in kvalitetnega informiranja
- Se znajo pripraviti na informativni sestanek
- Dobro izvedejo planiran informativni sestanek s skupino
Vsebina in potek:
- Sestanki in komunikacija
-
Kratek informativni sestanek s skupino:
- značilnosti sestanka
- kako poteka sestanek
- priprava in izvedba sestanka
- povratne informacije
- Javno nastopanje
- Simulacija sestanka
Metode dela:
- Predavanje
- Delo v skupinah
- Igra vlog
- Video