Vodenje informativnih sestankov

Zaposleni v podjetju med seboj seveda vsak dan veliko komunicirajo. Če si vodja želi zagotoviti razumevanje, sodelovanje in podporo svojih sodelavcev, se mora z njimi pogovarjati. Poleg neformalne komunikacije, reševanja trenutnih težav in sprotnega obveščanja o stvareh, so ravno informativni sestanki tisti, ki nam omogočajo, da sistematično pregledamo kaj se je dogajalo v prejšnjem obdobju in kakšne pomembne naloge nas čakajo v prihodnje. S pomočjo delavnice boste spoznali, kako lahko izboljšate že obstoječe informativne sestanke ali pa jih vpeljete na novo. 

Namen:

Seminar je namenjen tistim, ki so v podjetjih odgovorni za vodenje sestankov. V veliko pomoč pa je lahko vsem zaposlenim, saj jim pridobljeno znanje omogoča, da lahko postavijo jasne in konkretne zahteve za bolj učinkovito sestankovanje.

Cilji:

Omogočiti udeležencem da:

  • Razumejo vsebino, pomen in smisel kratkih informativnih sestankov
  • Upoštevajo pri svojem delu pomen sprotnega in kvalitetnega informiranja
  • Se znajo pripraviti na informativni sestanek
  • Dobro izvedejo planiran informativni sestanek s skupino

Vsebina in potek:

  • Sestanki in komunikacija
  • Kratek informativni sestanek s skupino:
    • značilnosti sestanka
    • kako poteka sestanek
    • priprava in izvedba sestanka
    • povratne informacije
  • Javno nastopanje
  • Simulacija sestanka

Metode dela:

  • Predavanje
  • Delo v skupinah
  • Igra vlog
  • Video