Veščine komuniciranja
Namen:
Program je namenjen javnim uslužbencem na strokovnih področjih, kontrolorjem in inšpektorjem na področju meroslovja. Namen izobraževanje je spoznati, kaj lahko dosežemo z dobro komunikacijo tako v krogu sodelavcev, kot tudi s strankami. Udeleženci bodo v večji meri razumeli pomen medosebne komunikacije in povečali raven uporabe praktičnih veščin pri komunikaciji. S tem bodo doprinesli k boljšim medosebnim odnosom, zadovoljstvu zaposlenih in k večji učinkovitosti.
Vsebina in potek:
- Učinkovita komunikacija
- Ti in jaz sporočila
- Poslušanje
- Kakšna vprašanja so učinkovita
- Motnje pri medosebnem komuniciranju
- Slog komuniciranja
Prednosti posameznih slogov
Kakšen je moj slog komuniciranja
- Vpliv medsebojnega obnašanja na komunikacijo
- Akcijski načrt - kaj sedaj?
Metode dela:
- Predavanje
- Delo v skupinah
- Igra vlog
- Diskusija v skupinah in med skupinami
- Individualno delo