Veščine komuniciranja

Namen:

Program je namenjen javnim uslužbencem na strokovnih področjih, kontrolorjem in inšpektorjem na področju meroslovja. Namen izobraževanje je spoznati, kaj lahko dosežemo z dobro komunikacijo tako v krogu sodelavcev, kot tudi s strankami. Udeleženci bodo v večji meri razumeli pomen medosebne komunikacije in povečali raven uporabe praktičnih veščin pri komunikaciji. S tem bodo doprinesli k boljšim medosebnim odnosom, zadovoljstvu zaposlenih in k večji učinkovitosti.

Vsebina in potek:

  • Učinkovita komunikacija
  • Ti in jaz sporočila
  • Poslušanje
  • Kakšna vprašanja so učinkovita
  • Motnje pri medosebnem komuniciranju
  • Slog komuniciranja

o Prednosti posameznih slogov

o Kakšen je moj slog komuniciranja

  • Vpliv medsebojnega obnašanja na komunikacijo
  • Akcijski načrt - kaj sedaj?

Metode dela:

  • Predavanje
  • Delo v skupinah
  • Igra vlog
  • Diskusija v skupinah in med skupinami
  • Individualno delo