Reševanje konfliktov

Ker se pri vašem delu pogosto srečujete s konfliktnimi situacijami in zahtevnimi strankami, boste s pomočjo našega programa spoznali, kako ste na tem področju lahko še bolj učinkoviti. Razvijali bomo vaš aktiven odnos in urili različne veščine obvladovanja konfliktov.

Namen:

Program je v celoti namenjen udeležencem, ki se pri svojem neposrednem delu s strankami, pa najsi bo to po telefonu ali v osebnem stiku, soočajo s konfliktnimi situacijami in zahtevnimi strankami. Program je zastavljen tako, da bodo udeleženci sposobni pridobljena nova znanja prenesti v poslovno prakso. Obenem si bodo pridobili nove veščine.

Cilji:

Naučiti in vzpodbuditi udeležence, da:

  • Oblikujejo pozitivno stališče do strank
  • Spoznajo nastanek konfliktov in vlogo posameznika v konfliktni situaciji
  • Razvijajo aktivni odnos pri poslovanju s strankami in pri reševanju pritožb
  • Urijo veščine obvladovanja konfliktov in produktivno rešujejo konflikte s strankami

Vsebina:

  • Uvodni del programa in njegov pomen
  • Kaj so konflikti
  • Kako nastanejo medsebojni konflikti?
  • Moj način reševanja konfliktov - določanje profila taktik reševanja konfliktov
  • Komunikacija v konfliktni situaciji - postopek reševanja pritožb
    • pozdrav in kontakt
    • predstavitev prijave - mnenje stranke
    • izmenjava mnenj
    • predlaganje rešitev
    • zaključek (dogovor)
  • Posebnosti telefonske komunikacije
  • Tipi neprijetnih strank
  • Reševanje primerov
    • pregled primera in priprava
    • igra vlog - igranje situacije
    • analiza primera in zaključki
  • Kaj bomo spremenili

Metode dela:

  • Predavanje
  • Delo v skupinah
  • Predstavitve
  • Igre vlog
  • Diskusija