Medosebno komuniciranje

Preprosto povedano je komunikacija izmenjava zamisli in informacij med dvema osebama. Pa je vedno uspešna? Kako pogosto se vam zazdi, da izzid pogovora ni tak, kakršnega ste želeli? In da vas vaši poslušalci ne razumejo? Morda ne slišijo? Zavedamo se, da je komunikacija uspešna le takrat, kadar prejemnik "dobi" sporočilo. Na naši delavnici bomo poskrbeli, da boste spoznali pomembnost svoje vloge v komunikaciji in pričeli z razvojem veščin dobrega komunikatorja.

Namen:

Delavnica je namenjena vsem zaposlenim.

Cilji:

  • Spoznati, kaj lahko dosežemo s komunikacijo:
    • mi med seboj
    • jaz in ti
    • v organizacijski enoti in med organizacijskimi enotami
  • Razumeti pomen medosebne komunikacije za posameznika v organizaciji
  • Spoznati poslušanje kot močno orodje komunikacije
  • Naučiti se uporabljati pogovor s sodelavcem za motivacijo
  • Povečati raven praktičnih veščin pri komunikaciji

Vsebina in potek:

  • Uvodni del
  • Predstavitev vsakega posameznika
  • Medosebna komunikacija
  • Verbalna in neverbalna komunikacija
  • Povratne informacije
  • Komunikacijski kanali
  • Komunikacijska luknja
  • Naša stališča in komunikacija
  • Formalna in neformalna komunikacija
  • Aktivno poslušanje in postavljanje vprašanj
  • Kaj moram storiti pred pogovorom, med pogovorom, po pogovoru?
  • Pogovor s sodelavcem:
    • pogovor o dobri novici
    • pogovor o razvoju sodelavca
    • pogovor o izboljšanju sodelovanja
    • pogovor s skupino
  • Zaključek: kaj sem pridobil

Metode dela:

  • Predavanje
  • Igranje vlog za urjenje pravilnih vzorcev
  • Skupinska analiza poteka dialogov
  • Diskusija